5 maj 2011

Lurad

Det var falskt alarm precis som jag trodde. Alla känningar försvann under eftermiddagen. POFF!
Har känt lite i ryggen under natten samt lite molvärk men inget mer. Antagligen bara kroppen som övar inför det som komma skall. Men det är så tråkigt att det inte hände mer. Längtar fortfarande efter att få känna smärta, ett av få fall då smärta är något positivt.

Jag hade grym huvudvärk igårkväll och gick och la mig redan kl21 med en alvedon i kroppen. Byggde upp med kuddar så att jag halvsatt upp i sängen. Sov gott fram till kl 1, då det var dags för ett toalettbesök och sen var det inte alls skönt att sitta upp och sova så fick plocka ner lite kuddar. Och det var skönt att ligga ner igen och det gick att lägga sig försiktigt på sidan. Fick för mig att alla bäckensmärtor var borta men det upptäckte jag några timmar senare att de fortfarande fanns kvar. Känner mig ordentligt utvilad idag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar