15 maj 2011

Yesterday and today

Bloggen var nere för någon dag sedan men kom sedan igång igen dagen efter. Blev lite orolig för några inlägg försvann i samband med de tekniska felet men de återkom.
Har inte så mkt att skriva egentligen, ingen bebis här inte. Dagarna kommer och går men ingen som vill komma ut.

Igår körde Anders och jag runt på lite ärende, kollade efter lite presenter till syskonbarnen, lite inhandlades men har massor kvar. Det blev IKEA först och sedan Barnens hus. Passade även på att gå in på Babyproffsen och fråga hur det går med bygeln till vagnen - personalen kände igen oss, PINSAMT!, men den var på gång och de ringer så fort de har fått hem den. Jag hade ingen lust att sitta hemma hela dagen - det får jag nog av på vardagarna, så vi skulle köra en liten sväng. En liten sväng med en låååång äventyrlig runda. Men väldigt trevlig :) Man kan ju säga att vi fick se en del av landskapet.
På kvällen blev det Eurovision, jag begriper mig inte på hur Italien hamnade i toppen :O eller hur Azerbajan (?) kunde vinna... Jag gillade Rumäniens låt, har en liten kärlek till de landet. Men det var bra gjort av Kattarpspojken att komma i topp 3, det är vi nöjda med.

Idag har vi tänkt att tura till DK. Ytterligare ett sätt att fördriva tiden medan vi är barnlösa. Liten är ju iförr sig med och gör oss ständigt påminda om att h*n är där inne. Konstigt nog har h*n blivit vildare de senaste dagarna, inte verkar det som att h*n vilar upp sig inför förlossningen i alla fall. Ikväll blir det Bingolotto och som vanligt hoppas vi ju på storvinsten (vilket inte lär hända i detta livet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar