6 maj 2011

Ingen bebis här inte och den verkar inte heller vilja komma ut. Liten har det bra där inne så jag lär gå över, känner det på mig. Anders gissar på den 9e och jag den 13. Kan ju hoppas att jag slipper gå längre än så. Men det är Liten som bestämmer.

Idag har jag tagit det lugnt här hemma, duschat och plockat undan runt min syhörna. Var även borta på posten och hämtade ett paket med tyger från JNY design. Mkt fint :) Ska försöka göra plats till tygerna sen också, har fullt :O Men så fort Liten har kommit ut och vi har kommit in i rutinerna lite så ska det börjas sy igen. Framför allt till Liten :)

Anders hämtade upp mig efter jobb och vi tog en snabb visit in på Väla. Sen åkte vi hem och klippte Theos päls, i morgon ska vi till Arken Zoo och klippa hans klor. Anders fick springa bort till affären sen och köpa ägg, upptäckte att de vi hade kvar gick ut den 4e och känns inte så smakligt att förstöra vår underbara middag med ett (kanske) ruttet ägg. Det blir Anders nya favorit rätt - Bacontäckt köttfärslimpa med hemmagjord potatismos. Underbart gott, passar mig alldeles utmärkt.

Eftersom vårt underverk inte verkar vilja titta ut än på ett tag så ska vi ut och äta i morgon :) Bäst att passa på innan Liten kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar