4 maj 2011

Sovmorgon

Igår när det var dags att sova funderade jag på att låta bli att ta någon citodon för att se ifall det gick bra utan. Så länge jag låg kvar på en sida gick det bra men fick ont i kroppen efter ett tag och var tvungen att vända på mig. Fruktansvärd smärta igen. Det blev en citodon i alla fall.
Upptäckte dock att mitt kuddbygge tidigare natt hade gjort stor nytta, när jag inte låg på sidan gjorde det inte alls så ont. Sov inte jätte bra i natt, vaknade av smärtorna till och från. Men runt 4 byggde jag upp med kuddar och kunde slumra till någon timme till. Låg kvar i sängen enda till kl 7.15 :)

Kroppen har spelat mig ett spratt under hela natten. Har haft förvärkar, mensvärk och dyl. Gav mig falska förhoppningar att det faktiskt var på gång. För så länge har det inte hållit i sig förut. Var dock halft borta i drömmarnas värld så hade ingen koll på hur ofta men ryggsmärtan kom och gick titt som tätt. Det försvann när jag satte mig för att äta frukost. Varför ska det retas så med mig? Vill ha min bebis NU! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar