12 maj 2011

Smärta från helvetet

I natt har jag suttit upp och sovit i en fotölj. Jag hade kraftiga smärtor från bäckenet och stod inte ut med att ligga ner. Men jag kände att det var lite tidigt att gå upp kl 2 så bäddade i fotöljen. Antagligen blev det för mkt guppande på gymbollen samt så svingade jag mig på en "gunggrej" på lekan på Ättekulla när mamma och jag var där med Sebastian och Ebba. Smärtorna var kändes precis som när jag hade snubblat och inte aningen värre så det blev att jag tog en citodon också. Hade svårt att somna om i fotöljen, klockan hann bli 4 innan ögonlocken blev för tunga för att hållas öppna. Jag sov ganska bra i fåtöljen trots allt, fötterna uppskattade det inte lika mkt. De var vätskefyllda till bristningsgränsen, kunde inte röra på tårna så svullna dom var och det spände till rejält efter varje steg jag tog. Nu är dom uppslängda på soffbordet så vattnet förhoppningsvis ska rinna tillbaka. Konstigt nog är bäckensmärtorna bättre efter att ha suttit upp och sovit. Riktigt skönt är det. Hoppas Liten kommer ut snart ifall nu bäckensmärtan ska komma tillbaka så här mkt, klarar mig inte till v21 (ifall det blir aktuellt med igångsättning så lär det hända i den veckan) med dessa smärtorna.

BF+4 idag och inget barn som vill komma ut.
Vad ska vi fördriva tiden med idag? Får kanske ta en tur ut till Väla och kolla efter födelsedagspresenter till syskonbarnen som snart fyller år :) Får ta och ringa mina syskon sen och höra vad deras barn önskar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar