10 maj 2011

Bm Besök

Detta var förhoppningsvis mitt sista Bm besök innan barnet kommer. Annars har jag tid den 18:e och får då även göra en hinnsvepning. Som vanligt var allt bra med Liten. Sf mått 38, hjärtslag ca 145, mitt bltr låg på 120/80, ingen äggvita i urinen och Bm trodde att barnet väger ungefär 3400g. Men det är ju svårt att göra en uppskattning på vikten när h*n ligger i magen.

Det känns inte som att barnet kommer komma inom det närmsta dagarna så jag gör mig beredd på att göra hinnsvepning den 18 och hoppas att det fungerar för mig. Annars lär det bli igångsättning. Men det hade varit skönt om Liten ville komma ut av sig själv.

Har inget planerat för dagen. Blir väl att ge sig ut på en liten promenad, i alla fall sätta mig ute i solen på balkongen. Fötterna orkar inte så mkt mer. De är inte vana att vara utan inlägg så här länge så de tar ganska mkt stryk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar