12 maj 2011

pengarna kvar på kontot.

Det blev inte mkt inhandlat på Väla. Inget alls faktiskt, eller jo en Ramlösa. Blev ganska snabbt trött på att gå där och huh vad varmt det var. Blev svettig som efter ett gympass, nja kanske inte riktigt men nästan på. Hittade en fin klänning till mig själv som ska provas när bebismagen har försvunnit samt lite fina skjortor till Anders. Men hittade inget till syskonbarnen. Får ta med mig Anders och så får vi ge oss ut på en heldags shopping och åka runt lite överallt.

Efter Väla åt jag lunch och tog det bara lugnt. Anders kom hem på sin lunch och höll mig sällskap en stund, alltid trevligt. Pappa kom hit en sväng efter att han hade slutat jobb och hjälpte mig med inställningarna på kameran. Jag hade råkat komma åt något inställning så bilderna blev grumliga fast det var ljust :S Men det är ordnat nu. Så nu är kameran redo för att ta fina bilder på barnet :)

Har ganska nyligen avnjutit en god middag som min älskade sambo tillagade. Hade tänkt ha kycklinggryta först men jag fick akut huvudvärk :S som gjorde mig tvungen att lägga mig ner ett slag så Anders lagade kycklingfilé i ugnen och kokade ris :) gott blev det. Han kan om han vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar