24 april 2011

Bingolotto

Anders jobbade inte så länge idag så jag fick bullar till frukost :) Han hämtade upp mig så åkte vi till Maxi direkt när de öppnade.

Under förmiddagen tog vi det bara lugnt, slängde sopar, bar ner min cykel i källaren och sen tog vi en promenad i det fina vädret. Träffade på Susanne, min mentor från Petri. Hon bor bara något hus bort. Stannade till och pratade lite med henne innan vi travade vidare. Hamnade vid affären tillslut och det blev att köpa varsin glass att avnjuta i solen.
När vi kom hem igen satte Anders igång med att ordna min bilskiva som jag hade sammanställt :) Måste ju ha bra musik i bilen när jag kör. Dock lär jag inte köra så mkt mer förrän bebben är ute. Inte bra att sitta på förarplatsen med jätte magen, riskabelt med ratten och om ifall airbagen skulle slå ut.

Sen körde vi mot Hyllinge för lite påskmiddag samt hämta Alex så att han kan hjälpa till att spela bingolotto ikväll nu när vi har många lotter. Jag spelar på dubbellotten och en enkellott, Anders två enkellotter och Alex fick den sista. Hoppas verkligen att vi vinner något nu när vi har så många lotter. Det behöver inte vara mkt bara man vinner något. Snart dags och jag har förberett.

1 kommentar: