12 april 2011

Var tog solen vägen?

Igår hämtade Anders upp mig efter jobb för att vi skulle åka till Salong Unique och klippa oss. Jag hade fått en paket leverans från Stoff och Stil så vi körde inom ica för att hämta det. Avin var otydlig, det stod att det var fler paketsförsändelse (fast på paketet stod det 1av1) och att summan skulle betalas när första paketet hämtades ut men det stod 0kr på avin. Paket uthämtningen tog mkt längre tid eftersom kassörskan fick ringa till Posten och hör efter och efter många om och men så fick jag min paket - utan att betala. Så nu väntar jag på en extra avi till, får se vad som händer.
Vi blev fina i håret i alla fall när vi slutligen kom fram. Anders satt och kelade med Annikas lilla vovve, hon låg till och med kvar under "skynket" när han blev klippt :)

Idag hade jag körlektion 9.30, den gick mkt bättre än vad det gjorde igår. Vi avslutade nere i stan eftersom jag hade tid hos Bm 11.30. Gick en sväng i stan, köpte en amningsbh på Lindex och sen var det lagom tid att gå bort till Najaden. Som vanligt var allt jätte bra med lill*n.
Sf mått 36,5, hjärtljud 150 slag/min, BT 130/60, HB 126, ingen äggvita i urinen och h*n är helt fixerad :)
Vi pratade om mina förväntningar inför förlossningen, smärtlindring och vad jag ska göra när det har startat.
Fick även order om att packa klart förlossningsväskan - den är ju halvklar men helt färdig ska den vara. Samt packa ner lite mer till Anders ifall det tar lång tid. Lär behöva en större väska. Mina piercingar måste av när det är dags att föda, hade jag inte haft en tanke på.

Har precis ätit lunch och nu ska jag plugga körkortsteori.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar