21 april 2011

Tvättdag.

Igår fick jag inbetalningskortet och idag fick jag avin för att hämta ut körkortet :D YES!
Det står att de ska ha öppet till 18 (vilket vi hoppas på fast det är en röd dag i morgon.) för sedan har de stängt så vill ju gärna hämta mitt kort idag.
Det kommer ju inte vara så vacker bild men själva kortet är säkert underbart.

Vi lämnade in bilen på Mazda idag för att byta däcken, 250kr för alla fyra. Bra pris. Vi passade även på att ta upp att airbags lampan tänds, blinkar eller är tänd hela tiden och att bältet i baksätet bakom föraren fastnar. Det krävs ett nytt bälte till baksätet, de hade provat att smörja och ha sig men fick inte rätt på det ändå och att lampan till airbagen är tänd beror på ett väl i sätet - vilket innebär att vi skulle behöva köpa ett nytt säte för 12 000kr :O Både jag och Anders var överens om att det gör vi inte. Airbagen kopplas bort och bebben får sitta fram ist. Blir enklare när man åker själv så också.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan, haha vad rolig jag var... Springa kan jag inte längre. Jag ska ta hissen ner till tvättstugan och se ifall den är ledig redan så att jag kan starta två maskiner.
Sedan kommer Anders snart och hämtar mig, hämta bilen och körkort. Vad jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar