23 april 2011

Falska förhoppningar

Hade mensvärk igår när jag gick och la mig, tittade lite på kvartert skatan och sedan somnade jag. Vaknade runt 00 igen och behövde gå upp och kissa. Mensvärken var fortfarande kvar och ännu värre men jag lyckades somna om igen sen.

Anders kom hem från sitt jourjobb kl 2, passade på att besöka toaletten då också och la mig sedan igen. Mensvärken gjorde mer ont än tidigare och jag kunde inte somna. Kom att tänka på det Bm sa - om det började på natten och jag fick molvärk så skulle jag ta en alvedon och gå och lägga mig igen. Genast kände jag mig lite glad, kanske var det dags nu. Tog alvedon och försökte sova. Omöjligt. Det gjorde ont hela tiden, visste hur jag skulle ligga för att det skulle kännas bra. Fick lite förvärkar också som kändes bak i ryggen. Somnade efter några timmar snurrande. Trodde att nu på morgonen när jag vaknade skulle ha rejäla förvärkar och en bebis på väg ut. Ack nej. Besviken. Nu ist känner jag mig lite orolig som hade så hemsk mensvärk utan anledning :S Vad kan det nu bero på?

Anders ska tillbaka till sitt jourjobb när han vaknat och ätit frukost.
Lite trist men förhoppningsvis kommer han hem till mig ganska snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar