3 april 2011

Lugn söndag

Idag har det inte hänt mkt här. Vi har tagit det lugnt och tiden har bara flugit iväg. Vi hade en liten hög med saker vi hade tänkt att göra men det blev inte mkt av det.
Försökte mig på att sy en klänning men trikå tyget ville inte samarbeta alls med mig, provade med ett bomullstyg bara för att se hur modellen blev och jag lyckades på någotvis nåla snett så det blev inget vidare.
Gav upp med klänningen för dagen.

Det blev i alla fall två dreggelscarfs, en blå med vita moln samt en i camo mönstrat tyg.
Blir bättre och bättre på att få rätt på dom. Tryckknapparna kluddade inte alls MEN nu har jag bara knappar med pigg kvar så camo scarfsen blev bakvänd med två piggar och en knapp med hål. Fungerar lika bra ändå. 

Jag har smakat min första köpepizza idag (om man inte räknar med de jag har smakat när jag var barn). Provade på Onlinepizza.se och valde bort osten på en vesuvio, alltså en pizza med bara tomatsås och skinka. Över förväntan :) 

Annars idag så har vi bakat chokladkaka och spelat bingolotto. Mkt mer har inte hänt.
I morgon väntar en ny vecka och vi ska skriva på faderskapspapperna. 

Mamma och Anders kommer hem från sin semster idag, de har varit på fuerteventura. Skönt för dom. Under tiden har Anders (min då alltså) och jag lånat deras badkar. Vi har haft egen lite semester med spa mys.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar