11 april 2011

v37

Hade körlektion idag 11.30. Ny lärare då min vanliga har åkt på semester. Var väl lite nervös inför det antar jag, för jag vet inte hur jag annars skulle lyckats med att klanta mig så mkt som jag gjorde. Inga större fel dock (som tur är) men huvudet var helt enkelt inte med idag. I morgon går det nog bättre.
Börjar bli nervös inför teoriprov och uppkörning, känner mig stressad och det kanske också spelar in.

Annars idag är det teoriplugg som gäller. Måste ju hålla liv kunskaperna tills det är dags för provet.
När Anders har slutat jobba ska vi åka och bli fina i håret. Mitt hår växer ju som ogräs så ska klippa av en rejäl bit samt tunna det. Passar bra nu innan det är dags för att fotas till körkortet ;P då ser ju åtminstånde håret bra ut på bilden i alla fall. Även Anders har blivit ganska långhårig och han är inte sugen på att raka det längre utan vill ha en frisyr så då är det bäst att överlämna ansvaret till frisören.

Ny vecka idag.  36 fullgångna veckor, vilket innebär att nästa vecka är bebisen färdigbakad och hjärtligt välkommen att komma ut. Har fått frågan om jag börjar bli trött på det nu - både och. Jag är inte trött på att vara gravid, det är mysigt att känna hur h*n rör sig i magen och veta att där inne är vårt barn men samtidigt gör foglossningen mitt liv till ett helvete och det gör att jag vill att det ska vara över. Vart enda litet steg jag tar gör jätte ont, kilona blir bara fler och fler och det är ju inte konstigt när jag inte kan röra mig ordentligt. Det enda som får mig att ta mig igenom smärtan att komma upp från sängen på morgonen är att det gör lika ont om jag ligger kvar. Annars hade jag nog legat kvar hela dagen och tyckt synd om mig själv.
För min del får det gärna börja regna igen, när det är så här fint väder vill jag bara ge mig ut på promenad och det kan jag inte och det gör mig deprimerad.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar