24 april 2011

Grillat i Ekeby.

Gårdagen blev av bra dag.
Anders åkte iväg på förmiddagen och jobbade en stund. Men han var inte borta så länge. Jag hade tänkt ge mig ut på en promenad när han ringde och sa att han var på väg hem igen. Väntade på honom och vi körde iväg och gjorde några ärenden, bla. att jag fick hjälp med att ta av kulan på en av ringarna i örat (får inte ha dom i när jag ska föda). När vi kom hem igen tog vi med Theo på en promenad i området. Det var nog aningen för varmt för honom och för oss. Kändes som sommar när solen gassade.
Men Theo hade roligt när han fick springa runt lite ute, dock ville han helst gå in till husen av någon anledning.

På eftermiddagen åkte vi ut till Ekeby och hem till Henrik och Anna. Grillen startades kl 17, MUMS!
Det blev en mkt trevlig kväll som vi snart får göra om igen.
Anders hade tur och slapp bli inringd när vi var där MEN 20 min över 5 i morse ringer hans mobil och han ska åka iväg och jobba. Jag blir pigg och klarvaken :O Ligger kvar och försöker somna om, lyckades en stund men sen vaknade jag igen och bestämde mig för att gå upp 6.15.
Hoppas på att Anders inte ska jobba länge så att han kan köpa med sig lite frukost hem :) Alltid gott med lite bullar till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar