14 april 2011

Gick upp kl 6 idag, Anders och jag hjälptes åt att mata Theo. Han tyckte inte att det är något vidare roligt att bli matad så det var tur att vi kunde göra det tillsammans. Dock är han väldigt duktig och smaskar i sig det som kommer in i munnen. Jag ska prova om jag kan lyckas få i han lite till sen.

Runt lunch tid ska jag till körskolan, min sista körlektion. Vi ska gå igenom säkerhetskontrollerna en gång till och jag ska skriva upp ordentligt var allt sitter. Deras bilar har konstig inredning tycker jag.
Vill ju inte riskera att kugga pga att jag inte vet hur man sätter på dimljus eller dyl.
I eftermiddag ska jag först köra med pappa och sedan med mamma :) Uppvärming inför den stora dagen.


GraviditetsanteckningTror att jag hade en förvärk/kraftig sammandragning i natt runt 4 tiden (tidningen kom).
Den gick över ganska snabbt men jag vaknade med mensvärk, eller ja, molvärk heter det kanske i detta sammanhanget? och det håller i sig fortfarande. När jag var uppe vid 6 tiden fick jag sammandragningar bara av att gå in till vardagsrummet :O, brukar bara känna av dom när jag är ute och promenerar och går längre. Bestämde mig för att gå och lägga mig igen ihopp om att det skulle gå över men molvärken är som sagt kvar.
Vet inte hur jag ska tolka detta? Det känns inte som att det är på gång men kroppen kanske förbereder sig ordentligt nu. Vi får väl se vart det slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar