30 april 2011

Höganäs

Idag har vi varit i Höganäs. Vi började på Sport Outleten där jag köpte ett par 3/4 byxor - behöver ju något att gå i nu och sen kan Anders ärva dom. De var nämlingen till herr men kostade bara 99kr.
Sen körde vi bort till KostaBoda/Orrefors, mkt fint där inne men inte så mkt som vi behövde. Det inhandlades dock ett barnbestickset (för att de var fina) samt en badtermometer.
På andra sidan gatan låg Lager 157, varken Anders eller jag visste vad det var men han hade hört att det fanns billiga kläder där. Och det fanns där. De hade mkt fint till rimliga priser, väldigt mkt fint till lite större barn också. Jätte billiga Lundmyr by Sweden - inköptes två bodisar samt en scarfs till lill*n och en röd Svea tjocketröja som nog är lagom stor till hösten. Det blev även en svart tröja till mig och en rosa linneskjorta till Anders. Bilder kommer sen.






Nu var det dags för marknad. Tog lite tid innan vi hittade rätt men vi lyckades få parkering enkelt nära knallarna. 2000m marknad skulle det vara :O Bara att traska på. Massor av folk men vädret var helt perfekt för att gå på marknad. Det såg dock ut som alla andra marknader, samma skit så vi köpte ingeting. Eller jo, en låda gräddbullar följde med hem. På ena hållet gick det jätte bra att gå och andra inte. Fick väldigt ont i kroppen och fick sammandragningar titt som tätt. När vi kom hem la jag mig i sängen för att vila och titta på när Anders spelade fifa. Jag somnade en stund och skönt var det.

Ikväll ska vi passa Sebastian och Ebba. Vi ska grilla och ha det mysigt medan deras föräldrar är ute och roar sig och firar sin årsdag (vilket år det nu är??). Lär säkert bli trevligt för både dom och oss. Cilla tror att förlossningen kommer starta bara för det ;) man kan ju alltid hoppas. Dock lär det ju inte gå så snabbt så de lär kunna äta klart i lugn och ro om det nu sätter igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar