4 april 2011

v36

Går in i vecka 36 idag och dagen med stort D närmar sig med stormsteg.
Har tagit det ganska lugnt under förmiddagen, pluggat lite körkortsteori. Gäller att hålla liv i kunskaperna. Tog även en liten promenad bort till trafikverket, allt för att se hur lång tid det kommer att ta för mig att gå dit när det är dags för förarprovet. Det tog faktiskt inte så lång tid som  jag trodde. Går dock i slow motion samt måste stanna och pausa mig igenom sammandragningarna. Är lite rädd att det skulle få för sig att sätta igång på riktigt när jag går dit nästa gång. Men jag tror h*n trivs bra där inne och lär nog inte komma ut i första taget.

Idag har vi även skrivit på faderskapspapperna :) Nu är Anders pappa även på papperna. Inte för att det har varit något tvekan om saken. Känns dock skönt att ha det ordnat ifall något skulle inträffa, så barnet inte blir utan vårdnadshavare.

På vägen hem körde vi inom Annika på salong Unique. Den enda personen som får komma i närheten av mitt hår med en sax. Vi fick tid båda två den 11 april. Aldrig fel att vara snygg i håret på körkortsfoto. Man ska nämligen fotograferas innan förarprovet.

Ikväll ska jag röra mig så lite som möjligt. Har jätte mkt foglossningssmärta :/
Det är ju något jag inte kommer att sakna när barnet är ute.

Varsågod Mamma :) Vit bakgrund med svart text. Hoppas det blir lättare att läsa nu.

1 kommentar:

  1. Mycket bättre, nu kan man läsa vad du skriver!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera