26 april 2011

Bm besök

Oh vad mätt jag är. Vi köpte med oss mat hem från Koreana efter att vi hade varit hos Bm.
Jag hann ju bli jätte hungrig eftersom det var en lite dum tid jag skulle dit.

Allt var bra med barnet. Hjärtljuden låg på 140slag/min, Sf mått 38 och Bm uppskattade att vikten låg runt 3200g och hon gissade att den kommer väga runt 3400g om den kommer till den 8 maj. Lagom stor alltså.
Mitt BT låg bra, 120/70, blev inte att jag lämna urinprov då blodtrycket låg bra samt jag behövde inte gå på toaletten. Barnet ligger och tittar åt vänster så det stämde helt rätt att jag känner benen åt det hållet.
Vi pratade en del om amning, om hur barnet skulle ligga och hur bröstet skulle in i munnen osv... Åh, vad jag längtar tills jag har min bebis liggande mage mot mage.... KOM UT NU!

Snart ska vi ge oss iväg och köpa halm och pellets till Theo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar