15 april 2011

KÖRKORT

Uppkörning idag kl 13.30. Körde en lite sväng med körskolan innan och det gick bra.
Fick en enkel säkerhetskontroll med att kolla bromsarna. Skönt att jag slapp kliva ur bilen.
Sedan bar det av. Kommer knappt ihåg vart vi körde, det blev en sväng inom stan, ut mot långeberga sedan en sväng inom Maxi där jag parkerade, sen tog vi motorvägen tillbaka till vägverket.

Jag lyckades :D :D :D
Han såg väldigt allvarlig ut när vi kom tillbaka, allt för att retas men jag klarade det.
Jag har körkort, känns svårt att fatta att från och med idag får jag köra bil utan att någon sitter bredvid.

Ikväll har vi bokat bord på Steakhouse. Vi ska fira att jag har klarat körkortet och Anders ska få dricka öl och jag kör. Underbart <3

1 kommentar:

  1. Grattis, grattis till körkortet! Du är jätteduktig! Njut nu båda av god mat och Anders av god öl på Steakhouse. kram Mamma

    SvaraRadera