18 april 2011

v38

Vår bebis är nu färdigbakad och klar för världen utanför men än verkar det inte som att h*n är redo än.
H*n kommer när h*n kommer. Hoppas bara det blir snaaaaaaaaart. Längtar såååå tills h*n kommer och ändrar hela vårt liv och gör det mer underbart. Vill veta vem som bor där inne, är det en han eller en hon? Passar namnen vi har valt? Har den hår på huvudet? Mörkt eller ljus? - gissar på mörkt.

Idag ska jag sätta igång att sy fodralet till spjälsängsskyddet så det blir klart. När lill*n är ute lär jag inte ha så mkt tid över till symaskinen och vill att det ska vara fint i sängen när h*n kommer.
Ska även ge mig ut på en promenad, har ett paket att hämta bla. och sen är det aldrig fel att röra lite på sig även om det gör lite ont.

Kl 14-16 ska jag vara på informationsmöte på Försäkringskassan. Hoppas på att man blir lite klokare på hur man ska gå till väga efter det. Blir upphämtad av Sandra här hemma :) Trevligt att man kan gå ihop.
Anders har bilen idag. På onsdag tänkte dock jag ha den, så jag kan åka och handla lite samt köra till mamma och hämta/passa barn med henne.

Hoppas på att Sara uppdaterar sin blogg snart så jag kan få lite rolig läsning igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar