14 april 2011

Körning

Körningen gick bra idag. Vi gick även igenom säkerhetskontrollerna en gång till. Faktiskt de som gör mig mest nervös. Hoppas jag får en enkel uppgift. Min sista körlektion för gott hoppas jag på, allt avgörs i morgon.

Har övningskört med både pappa och mamma idag, allt för att förbereda mig så mkt som möjligt inför morgon dagen. Det gick bra tycker jag, även att fickparkera lyckades jag med :) Hoppas dock att jag slipper göra det i morgon.

Dagens middag blev panerad torskfilé, hemmagjord potatismos och sallad (samma som igår).

Mums :)
 Molvärken jag hade i morse försvann under förmiddagen. Har haft ganska mkt sammandragningar under dagen, det räckte att jag rörde mig en kort bit så "högg" det till och jag blev tvungen att stanna. Vissa kändes ordentligt. Detta kan ju hålla på i flera dagar innan det är dags, hoppas ändå inte att det dröjer allt för länge. Efter helgen är h*n hjärtligt välkommen ut. Jag tycker att h*n kan låta bli att pressa sina ben mot mina lungor, blir svårt att andas imellanåt. Åh vad jag längtar... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar