8 april 2011

Gårdagen

När Anders kom hem från jobb igår åkte vi bort till salong Unique och hämtade syskonen Alhorn. Tog bilen ner till piratlekan på gröningen. Som det blåste, där kommer inte vara mkt sand kvar på stranden till sommaren, det mesta låg uppe på gångbanan. Vi lekte där i lite mer än en timme innan vi begav oss hem till dom och precis när vi håller på att kliva in genom dörren kommer pappa Patrik hem. Vi blev avbytta, åkte och bytade tillbaka till vår bil och åkte hem där Alex redan väntade.
Satte igång med maten med en gång, det blev korv röra :)

Kl 20.15 åkte vi till Väla.
Började direkt på Rydbergs Ur så att jag säkert skulle få mitt halsband. Och det fick jag, med 15% rabatt :)
Alla tycker säkert inte att det är fint, men i mina ögon är det underbart och det sticker ut från mängden. Anders köpte ett töjningssmycke på India, vi köpte två leksakslådor till barnrummet och Alex bjöd på glass sedan var vi nöjda. Min kropp sa ifrån att vi hade varit där längre tid än nödvändigt. Ajaj..
Bild lånad från Rock By Sweden.


Jag hann med att sy lite igår också. En mössa i blått moln tyg samt ett par röda velour byxor med svart mudd. Har dock en benmudd kvar att sy fast men spol tråden tog slut igår så det fick vänta.
Men det ska vi fixa idag, samt är sugen på att sy en dreglis och en matchande napphållare. Vi får se vad dagen erbjuder. Känns som att jag har lyckats hosta sönder ett revben :/ Har riktigt ont och har inte kunna ligga på vänster sida under natten - vilket är den sidan jag sover bäst på.

Nu ska jag läsa Saras blogg som har blivit ordentligt uppdaterad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar