25 april 2011

v39

13 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag kommer säkert att gå över tiden med god marginal och bli igångsatt för att ungen inte vill ut. Lite depp kände jag när jag tittade in på webbisar idag och såg att en från föräldrargruppen hade fått sitt barn idag. Anledningen till depp var att deras var beräknad till den 9:e april. Stakars dom att behöva vänta såå länge på sitt underverk. Hoppas ju verkligen att jag slipper det.

Idag har jag slitit med mormors present. Hon vill ju inte ha något egentligen men jag satte mig framför maskinen och knåpade ihop en tygkass till henne. Det använder hon flitigt, hade ju faktiskt tänkt att göra en till hennes förra födelsedag men det glömdes bort och marimekko tygen låg där och väntade. Tills idag.
Jag blev nöjd, hoppas att hon också blir det.

Bingolotto igår gav ingen storvinst. 100kr rikare blev vi i alla fall, alltid något. Man får vara tacksam för det lilla och man ska inte klaga.

Snart ska vi åka till Familjen Löfstedt, det blir grillat för att fira mormors födelsedag.
Gott lär det bli när Grillmastern Christian är i farten. Han kan sitt kött han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar