20 april 2011

Vad hände med solen?

Denna dagen började tidigt i morse. Eftersom jag ska ha bilen under dagen fick jag åka med Anders till jobb och köra hem den igen. Och eftersom jag har körkort nu kan jag åka och handla lite själv. Nu slipper vi vänta tills Anders slutar jobba och alla ska handla bara för att köpa tex en mjölk.
Blev nog lite för mkt i kassen dock för det blev tungt. Tur jag hade en vagn att gå och hänga på i affären. Har lärt mig parkera på vår parkeringsplats. Fick ju lära mig att man ska ta ut svängen men inte på vår plats. Då ska man svänga nästan med en gång och runda skåpbilen.

Runt lunch tid ska jag åka till Ättekulla.
Mamma tar med sig syskonen Alhorn hem från dagis och förhoppningsvis kommer Sara upp med killarna. Ikväll ska dom på teckenspråkskurs så mamma och jag ska passa grabbarna. Var ett tag sedan då de var sjuka senast.

Solen har försvunnit igen. Den fina vårdagen vi hade igår är nu ett minne blott. Men det är ändå varmt ute, fast det är aningen grått och trist. Nu ska jag vila kroppen lite så jag orkar med dagen, den tog lite stryk på Maxi :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar